czwartek, 1 czerwca 2017

Sofa Amber

Sofa Amber

Moi Drodzy w dzisiejszym poście coś dla miłośników i posiadaczy psów:


Jak zrobić takie łoże? Poniżej przedstawię to Wam, krok po kroku. Narzędzia użyte przy tej konstrukcji to: piła ręczna, wyrzynarka, wiertarka, młotek. 

"Sofa" została wykonana z dwóch palet. Zaczęłam od siedziska - większe przestrzenie między deskami uzupełniłam deskami z drugiej palety.


Oczywiście, jak zwykle pomocnik musiał wyrazić swoje zdanie :)



Następnie zajęłam się oparciem (właściwie mój Mąż):






Mało estetycznie wyglądają te deski, trzeba wizualnie jakoś to poprawić :). Na siedzisko, oparcie i boki przybiłam gwoździami dyktę, którą wcześniej mój Mąż wyciął na wymiar wyrzynarką, boki dykty przetarłam papierem ściernym na kostce.




Efekt końcowy oceniła najbardziej zainteresowana - Amber. Jak myślicie podoba jej się?


Jako, że właścicielce psa nie za bardzo jeszcze grała całość- postanowiłam "łóżeczko" pomalować na jasnoszary kolor:


Jeszcze tylko miękka poduszka i łóżko prawie jak w Hiltonie :)

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł i wykonanie. Teraz ładna, miękka podusia i łoże gotowe :)

    OdpowiedzUsuń