niedziela, 12 lutego 2017

Dywanik dla pieska

Dywanik dla pieska
Ostatnio napomknęłam w poście, że mam psiaka. Jestem właścicielką 8- miesięcznej suni owczarka niemieckiego  - Amber. Mimo, że jest jeszcze szczeniakiem, to uwierzcie mi nie wygląda jak typowe szczenię. Waga - ok 30 kg, rozmiar -  olbrzym. Zamierzam jej zrobić legowisko z palet, ale potrzebuję cieplejszego dnia, bo legowisko będę robić na podwórku. Oczywiście posta dotyczącego budowy takiego legowiska wrzucę na stronę, i zarazem zdjęcia mojego czworonoga. Ale dość o tym co będzie, przedstawiam Wam, dywanik, który jest już zrobiony i czeka na umieszczenie go w jeszcze nie zrobionym legowisku.


Do zrobienia takiego dywanika, użyłam 3 ręczników, których już nie używałam (miały być przeznaczone na szmatki do mycia okien). 


Następnie pocięłam je na paski o równej szerokości.


Wzięłam po jednym pasku z każdego ręcznika, zszyłam je i zaczęłam pleść warkocz.


Plotłam, plotłam i uplotłam :)




Następnie warkocz ułożyłam we wzór ślimaka


Pozszywałam dywanik, żeby się nie rozleciał i efekt końcowy przedstawia się następująco

Podoba się Wam???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz