niedziela, 5 lutego 2017

Klosz?

Klosz?

Po tym jak zamieściłam posta Kolejna brzoza? 
(http://maniawasurzadzi.blogspot.com/2017/01/kolejna-brzoza.html), często spotykałam się z komentarzami, że lampa nabierze uroku, jak się doda do niej klosz/abażur. W związku z tym, tematem tego posta będzie właśnie zrobienie prostego klosza z  papieru śniadaniowego :)

Do wykonania takiego klosza potrzebne będą: balon, nożyczki, klej typu Wikol, miseczka do rozrabiania kleju z wodą.


Do nadmuchanego balonu przyłożyłam torebkę śniadaniową i pomalowałam go wymieszanym klejem z wodą, i tak nakładałam kolejne warstwy....




Gdy powłoka wyschła, wymieszałam klej z białą farbą i i pociągnęłam formę klosza. Mokra forma nie wyglądała zachęcająco:


Gdy forma klosza wyschła, dokonałam obróbki, i efekt końcowy przedstawia się następująco:




Podoba się Wam???

5 komentarzy:

  1. Świetna lampa :) Serio, jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Na pewno ma swój urok. Ciekawe, jak z trwałością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że kiepsko. Ale troszkę może mi posłuży :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy i oryginalny pomysł, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń