niedziela, 8 stycznia 2017

nowe - stare drzwi

Nowe - stare drzwi

Podrzucam pomysł na zmianę drzwi małym kosztem. Jeśli posiadacie w domu zwykłe drzwi z marketu budowlanego, które się Wam znudziły, to rozwiązanie jest dla Was! Poniżej zdjęcie, na którym pomalowana jest już futryna. 


Drzwi i futrynę zmatowiłam papierem ściernym w kostce o bardzo małej granulacji, żeby nie powstały rysy. Następnie je umyłam detergentem. Do malowania użyłam białej matowej farby Flugger do takich zadań specjalnych :)



Każdą stronę trzeba pokryć przynajmniej trzy razy- ja malowałam właśnie tyle warstw i używałam do tego celu wałka z nakładką gąbkową. Sprawdził się idealnie. 
W międzyczasie zamówiłam z popularnego serwisu aukcyjnego samoprzylepne listwy do tuningu samochodów w kolorze chromu. Pocięłam je na równe 80 cm odcinki i nakleiłam przy pomocy poziomicy i oczywiście mojego męża, na drzwi. Efekt jest PIORUNUJĄCY!!!! :)




1 komentarz: