piątek, 6 stycznia 2017

podnóżek chevron

Podnóżek chevron



Szczególnie w okresie letnim nasze nogi są ociężałe i potrzeba im ulgi. Podnóżek świetnie się do tego sprawdzi. Chciałam żeby podnóżek pasował do mojego wnętrza, więc  długo nie czekając, na portalu z ogłoszeniami zaczęłam szukać podnóżka do renowacji. I takim o to sposobem, znalazłam to cudo :)
(łączny koszt zakupu i przesyłki - 50 zł)



Z podnóżka usunęłam "nowoczesny materiał" wyszlifowałam drewniane nóżki, które następnie pomalowałam bezbarwnym lakierem (puszka ok. 13 zł). Gąbka znajdująca się na siedzisku okazała się być w bardzo dobrym stanie, więc zrezygnowałam z jej wymiany, jedynie wymieniłam fizelinę, czyli cieniutką warstwę zabezpieczającą i wygładzającą gąbkę. Do tego użyłam takera elektrycznego. Po wyschnięciu lakieru na nóżkach, przyszła pora na podjęcie decyzji dotyczącej wzoru materiału:



Hurtownie z materiałami przeważnie wysyłają do 5 próbek bezpłatnie. Wreszcie, gdy materiał dotarł zabrałam się do tapicerowania :), do tej czynności również użyłam takera elektrycznego (który to zakupiłam specjalnie na okoliczność renowacji podnóżka). Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania! 


3 komentarze: