niedziela, 15 stycznia 2017

lampka brzoza

Lampka brzoza

Jak się już zdążyliście zorientować, lubię komplety.....(zobacz post turkusowy fotel: http://maniawasurzadzi.blogspot.com/2017/01/turkusowy-fotel.html). Postanowiłam, że idealnie z projektem brzoza ( http://maniawasurzadzi.blogspot.com/2017/01/projekt-brzoza.html) będzie współgrać lampka stołowa.



Poniżej, krok po kroku przedstawię Wam, jak niewielkim kosztem można zrobić nietuzinkową lampkę. W markecie budowlanym zakupiłam podstawę lampy (koszt 20 zł), natomiast szaro-beżowy klosz kupiłam w Pepco ( koszt 6 zł).



Następnie wybrałam patyczki, które pomalowałam białym sprayem.


Po ich wyschnięciu i przycięciu do odpowiedniej długości, zaczęłam przyklejać do podstawy lampy-  patyczki, za pomocą pistoletu na klej na gorąco. 






 Z klosza nie usunęłam folii, żeby go nie pobrudzić.


Gdy już wszystkie patyczki przykleiłam, okazało się że nie ma efektu "WOW". Uznałam, że jest to wina koloru klosza, który tłumi efekt "brzozowych patyczków". Zostało mi jeszcze trochę białej farby w sprayu, więc pomalowałam nią klosz. 

Efekt finalny: 



Jak Wam się podoba????

17 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. Lubię takie naturalne elementy we wnętrzach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie bomba, pasowałaby do mojego wiejskiego domku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)zobacz też projekt brzoza :)

      Usuń
  3. Fajne wyszło. Zainspirowałaś mnie :) Mam podobną lampę z Ikea, świetnie będzie nadawała się do przerobienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już zrobisz to daj znać, jak wyszła :)

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba, często widzę podobne w magazynach wnętrzarskich ale kosztują krocie! Brawo za pomysłowość!

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł rewelacyjny! Dla mnie jedynie klosz odrobinę za mały do takiej ilości gałązek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł, choć efekt końcowy nie w moim stylu. Plus za kreatywność! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wprowadziłaś do domu kawałek natury. Wspaniały pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł! :)

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń